Välkomna på Booty Camp

Eller till min träningsblogg. På vägen mot ett slankare jag.
Jag ska från början säga att jag inte kommer utföra någonform av batning i form av svältning. Utan kommer äta liknande mat som tidigare, men utesluta allt onödigt som godis, snacks, snabbmat osv.

I bloggen kommer jag framför allt dokumentera min träning. Jag ska börja med ett fyra veckors program jag hittade i Aftonbladet att testa. Det fanns 3 varianter beroende på träningsvana, och min är ganska hög bara att jag det senaste halvåret har tappat all motivation.  Så därför valde jag den mellersta nivån, medelprogrammet. Vill ni vara med mig? Välj den träningsmetod som passar just dig bäst så ska vi motivera varandra! Alla som antar utmaningen hamnar i en lista på bloggen!
Vi ska hjälpa varandra.

För att komma till programmet, klicka här.


Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Den där motivationen är hemskt att hitta. Man har den ett tag men sen skiter det sig totalt.

Jag skall bara ta en sak i taget denna gången, förra gången gav jag mig in i för mkt på en gång och det gjorde att jag inte orka.



Nu skall jag anstränga mig och verkligen få promenerat och motionerar, sen tar man nästa steg. Hoppas det funkar.



Lycka till för dig.

Lägger till din blogg på bloggkoll så jag kan kika lite hur det går för dig =)

2008-11-20 @ 22:53:20
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: spiderchick

lycka till! =)

2008-11-21 @ 07:59:43
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0