I'm on fire!

Jag var på gymmet idag för min 60 minuters kondition. Det blev Crosstrainer halva tiden och cykel andra halvan. Trots TV:n att titta på går tiden såå segt. Konditionspassen ska jag i fortsättningen försöka få in när det är gruppträning, eller variera mig mer, ex. Crosstrainer, Cykel, Löpband och Roddmaskin är alla konditionsträningsapparater. 15 minuter vardera!
Detta ska gå.
Gick i affären idag och sa nej till allt skräp.
Skulle jag köpa godis, chips eller läsk någon dag är inte det hela världen.
Men varje dag jag går förbi och säger nej är jättebra. Pojkvännen sa att han var stolt över mig och tror att jag kan fixa detta.
Han är min största stöttepelare. Utan honom skulle jag falla isär.
Så att han stöttar och peppar mig i det här är underbart. Snart blir vi sambos. Det skrämmer mig, sambokilon har vi väl alla hört talas om.
Men jag älskar honom och jag älskar mig. Fasen va duktig jag har varit idag! Imorgon säger programmet vila, men jag säger lite styrka hemma och kanske en promenad! I'm on fire!

Till mat funderar jag på att ta en liten sallad till lunch och tacos till kvällen. Har varit sugen på det idag och det är ju faktiskt inte så farligt. Chipsen & såsen är den största boven. Jag satsar på mycket sallad, tomat & majs. En del köttfärs och en liten påse tacochips samt mini creme fraich. Är säkert inte så bra som jag tror. Men bättre än att köpa hem en pizza! Right?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh tackar! Klart vi kan! Pepp pepp! :)

Nu drar jag mej till jobbet, Ha en toppen dag. kramar

2008-11-22 @ 05:55:12
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: Emma Härnqvist

- Tack tack

2008-11-22 @ 10:23:32
URL: http://harnqvist.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Du är jätteduktig, vännen. Jag tror också på dig.



Jag vill ut och promenera idag jag med =)

2008-11-22 @ 11:09:45
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0